Annandagen.

Det är kyligt ute och jag har kommit fram till att min pälsmössa är årets bästa köp.
I kombination med underställsbyxor, varma skor och lång halsduk så kan man ge sig ut i vilken kyla som helst. Lite tråkigt är det dock att huvudet ser ut som Marvins* och att den kliar när det börjar bli lite väl varmt.

Köpt ett bälte. Börjar bli fundersam till om det är likadant som Pernillas. Jag hoppas inte det. Fast å andra sidan så får det gå iallafall.
Ett par för stora Tweed-byxor, svarta byxor med pressveck, grön top, vantar och armband har också inhandlats idag. Kalas.

Håret kapas på torsdag. Oerhört skönt om jag får säga det själv och det får jag som vanligt göra.

Nu ska jag läsa klart Änglar & Demoner och samtdidigt passa på att njuta av en stor kopp kaffe, lite tända ljus och Cornelis i högtalarna.

* Den bittra roboten i Liftarens Guide till galaxen.

Kommentarer:
Postat av: Pillan

Du ringer mig lite titt som tätt, men det blir aldrig så att jag svarar! :P vad vill du hela tiden? när tänker du spela Kalaha med mig? ;D

Postat av: Kennie från Lunarvärlden

Det suger ju att din blogg är fylld (?) med reklam.

2005-12-29 @ 14:10:24
Postat av: Pillan

Men uppdatera då! Du är seg.

2006-01-05 @ 22:35:02
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits