Ovänliga kommentarer.

Det är endast tisdag och denna vecka har jag hittils hört det mesta från att jag är korkad till att jag är blek.
Är det svårt att hålla käften istället för att komma med odrägliga kommentarer?
Oftast så är det bara ironi utan mening som slår otroligt fel, men folk borde iallafall se efter hur de behandlar ord. Ansvaret man har jämtemot de vänner som finns runt en är stort.
Börjar man släppa på respekten och vara otrevlig så har man snart inga vänner kvar.
Visst, kanske är det någon som stannar, men det är isåfall en människa utan ryggrad och vill man verkligen ha sådana vänner?

Min ryggrad är förövrigt stark.


Kommentarer:
Postat av: Pillan

whatta? vem har sagt så? har jag sagt så? Jag kan ha sagt så. men då var det bara utav ren skär dumhet från mig. Vem har sagt så? jag blir arg. köttkvarn nästa på någon?

2005-12-13 @ 17:27:15
Postat av: Emelie

öh!!!!!! om jag är en av dessa otrevliga personer som fullständigt öser ovändliga kommentarer över dig så är det ABSOLUT inte meningen. Jag föreslår att nästa gång jag säger något elakt slår du mig med något hårt i huvet!
Tack på förhand Emelie

2005-12-16 @ 15:59:36

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits