Tid

12e December
Tiden går rysligt snabbt. Nyss var det sommar och det hände roliga saker hela tiden. Nu är det vinter, kallt och blåsigt. Det händer fortfarande roliga saker hela tiden, men det är i form av innebandy. Hur det ska gå från och med nästa vecka när vi skär ner träningarna till en i veckan pga jul och nyår vet jag inte.
Vad ska jag fylla min fritid med?
Jag är inte van att ha tid över och denna långledighet kan sluta i totalt kaos. Fortsätter vädret som det gjort hittils så är det läge för att träna upp konditionen något. Skulle det däremot komma snö så är det bara att begrava sig inomhus.
Det som ska hinnas med under denna ledighet är:

- Spanska
- Geografi
- Engelska
- Idrottsledarskap
- Storstädning
- Bokläsning
- Jobb
- Övningskörning
- Trafikteori

Jag borde känna en form av njutning över att skolan tar uppehåll ett tag, men jag blir bara stressad.
Man har en press på sig att komma tillbaka och berätta att man gjort något roligt och inte bara legat hemma hela lovet. Den pressen funderar jag starkt på att strunta i. De få dagar som jag inte jobbar så tänker jag göra allt för att slappna av. Det är min förhoppning iallafall, hur det slutar vet man aldrig.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits