(Uppdaterad efter eftertanke)

Så rysligt, förbannat, jävligt, korkat gjort. Från min synvinkel så är han ett svin.
För att citera mig själv:
"Jag hade vart mer förstående för om det var min pojkvän* som gjorde något sånt här mot mig, jag är ju trotsallt både elak och rätt vrång. Att göra så mot Ida är oförlåtligt. Hon har väl aldrig gjort någon människa upprörd allra minst arg?"

Men, trots detta... Förlåter hon så accepterar jag. Inte för att jag tycker att det är OK gjort, för det gör jag verkligen inte. Utan för Ida's skull.

* Detta är en hypotes

 
Vad är det för skillnad på att moppa och svabba av ett golv?
Varför har inte målvakter kortbyxor?
Har du bra svar på dessa frågor så stämpla ner en kommentar.

Avslutning med F91 snart, kan bli roligt faktist.
Ska spöa barnen på HubbaBubbaSnurra*. Hahaha! (inte överdrivet troligt)

*
Twister


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits