Hey Kwanongoma!

Ett inlägg på allmän begäran ska härmed skrivas. (allmän begäran innebär Pernilla i detta fallet)
Harry Potter eller snarare GOF har idag blivit skådad på bio. Några kommentarer om den tänker jag inte ge, allt som behövs skrivas finns på
www.obeskrivlig.blogg.se .

Det som nu ljuder i mina öron är The Ark och främst från senaste albumet, blandat med pappas svordomar nerifrån. Han lägger nytt golv i köket och det låter inte som om det går fullkomligt lysande. Förhoppningsvis så blir resultatet bra iallafall.

Spanskaprov nästa vecka, det är hur mycket som helst som jag borde plugga på och jag har tänkt att försöka hinna med så mycket som möjligt denna gång.

Eftersom jag har mycket svårt att komma på om jag är riktigt bra på något överhuvudtaget så gör jag en liten lista på vad jag är dålig på istället:

1.  Ta mig upp ur sängen, det är ju så otroligt skönt att ligga kvar och snooza.
2.  Dribbla. Jag läser spelet som få andra och kan slå bra passningar titt som tätt, men dribbla är jag oduglig på.
3. Ordning. Behövs knappast kommenteras.
4. Spara pengar.
5. Säga nej till saker som intresserar mig, tiden används flitigt.
6.  Visa känslor.
7.  Teater.
8. Grammatik inom alla språk utom just svenskan. Jobbar dock på den, har aldrig gjort så mycket stenciler, löst böcker, kollat på film osv på engelska.
9. Smink.
10. Bestämma mig för saker.

Den bra listan är upp till andra att skriva, jag kommer för tillfället inte på något jag är riktigt stolt över när det gäller mig själv.

Tack för ordet, jag önskar Er välkommen åter!

Inför ev. frågetecken om rubriken så kan jag påpeka att det är en låt.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits