Otillräcklig.

Såg att det var ett tag sen jag var inne här och skrev av mig, kan bero på att mitt liv för tillfället är kaos-artat. Jag har ingen tid till någonting känns det som. Idag var första dagen på mycket länge som jag inte hade någonting inplanerat förutom en träning med F91 och det är även första dagen jag har haft tid att riktigt känna efter hur jag mår. Skulle det av någon anledning komma fler helt tomma dagar framöver så kommer jag behöva piller för att orka leva. Antingen är jag på väg mot väggen eller så är det en släng av höstdepression, jag vet inte riktigt vad som är värst. Det jag vet är att jag borde göra något åt det och att jag borde lära mig säga ifrån.

Frågan är vad som bör strykas.
Skolan är nödvändig, den går inte att ta bort.
Innebandyn med mitt lag går inte heller, jag måste få spela.
Jobbet ger nödvändiga pengar som är hur skönt som helst att ha.
F91 är lika roligt varenda gång, störtsköna brudar.

Men jag räcker inte till.

För tillfället är allt stadigt om man ser det utifrån, inga högar med läxor och goda resultat på proven, ingen ogiltig frånvaro från träningarna, inga klagomål på jobbet och inga onödiga utbrott på tjejerna.
Frågan är hur länge det kommer att hålla sig så, någongång brister det och då slutar antagligen allt att fungera.

Nästa steg är att flytta hemifrån känns det som, måste få sova om nätterna och få laga min egen mat.
Jag är trött på Puttes eviga skrik och jag är trött på pizza! Jag vill dock inte bo själv, är du ett utmärkt val som sambo så kan du ju höra av dig =)

Kommentarer:
Postat av: Pillan

Petra lilla vän, vad du behöver är en Van The Man kväll med mig, och kanske Albin om han är snäll. Och by the way, flytta in i mitt gästrum! ;) Då blir det ingen pizza och inga skrik! :P


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits