Älskade Jag.

Jag kom precis fram till att jag är ruskigt nöjd med mig själv.
Visst har jag laster som borde brytas ner och minskas (gör en liten lista för allas trevnad, kommer längre ner i inlägget). Idag kan vi rikta in oss på det mer utseendemässiga eftersom klockan är mycket och jag inte orkar berätta allt bra och mindre bra som finns inombords.

Mitt hår växer ständigt och mycket. Det är tjockt som få och går att ändra i all oändlighet. (Har Du ett bra tips på frisyr så kom gärna med förslaget, jag är trött på skiten som det är nu).
Ansiktet går inte att klaga på, jag inbillar mig själv att jag har drag som gör att jag inte ser alltför alldaglig ut. Med mina 173 är jag inte kort, men inte heller överdrivet lång. Jag är inte pinnsmal och kommer förmodligen aldrig att bli det heller. Just för att den sanna viljan inte finns. De kilo jag har har jag fått genom njutning. Vad vore livet utan choklad?

Det jag är riktigt missnöjd med är den halvtaskiga hyn, antingen är den skrämmande torr eller på tok för oljig. Trumpinnarna till hanleder, de är ett ständigt problem. Armhävningar är inte att tänka på, de håller inte. Men det värsta jag vet på mig själv är dock alla blåmärken, de är överallt och jag får nya hela tiden.
De gör inte ont, men fula är dem. Måste bero på känslig hud eller något.

Jag är helt enkelt nöjd och orkar inte riktigt bry mig om alla skönhetsidel för stunden.
Tyvärr så inträffar dagar som denna sällan, oftast är jag en helt vanlig tonårsbrud som hatar på tok för många saker med mitt utseende och som aldrig skulle sticka ut hakan och berätta för omvärlden att jag faktist själv tycker att jag duger. Det är synd. Förbannat synd.

Listan på några av lasterna
- Choklad. Fullständigt underbart.
- Sömn. Är en hejare på att sova länge. Sjukligt länge.
- Lathet. Smink går bort så gott som helt och bli inte förvånad om jag inte orkat raka benen när det är vinter.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits