Gnällspik?

Efter ett par timmars sömn vaknade jag upp och var enormt lycklig över att känna mig fullt frisk igen. Sen gäspade jag och det knakade som aldrig förr i halva munnen. Är inte käken bättre framåt måndag ser det inte bättre ut än att jag får göra ett tandläkarbesök. Känns lite halvdant, jag har bättre saker för mig på lov.

Huvudvärken har gått ner något, det känns inte längre som om en bulldozer kör över hjärnan inombords. Men den existerar tyvärr. Är dessutom täppt i näsan fortfarande.

Så nu är det dags att kurera lite och sedan byta om. Vad det blev för outfit för dagens middag? Det måste jag erkänna att jag ännu inte spikat. Ser ut att bli mörka jeans, skjorta och en tröja över. Enkelt, klassiskt och skönt. Vore dumt att ge sig iväg och inte ha sköna kläder på sig, förmodligen kan jag komma att känna mig lite obekväm endå.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits