Motivation in my ass.

Snart är det dags för Åland tournament tillsammans med laget och det kan bli riktigt roligt. Åker 8.30 fredagmorgon och är hemma igen söndag kväll/natt. I en svag stund lyckades jag vara sådär extremt kaxig som bara jag kan vara och fick priset att simma över. Känns i dagsläget som om jag nöjer mig med att skvätta lite vatten från poolen på hotellet.

Försäsongen börjar på måndag 8.00 med eljuspåret på tid, framåt eftermiddagen ska vi springa Lida* ihop med hockeylirarna och jag ber till gud att träningen på kvällen är inställd, annars är det en hallträning på kvällen också. Jag kan med andra ord komma att vara skapligt mör i både huvud och ben i början på nästa vecka. När jag talar om Vi så menar jag givetvis klassen och då främst innebandydelen.

Någon frivillig som sparkar av mig benen sista matchen på söndag eftermiddag?
Jag utlovar en saftig belöning.

*Lida är vår mil-runda. Tyvärr är hela Flen belagt i ytterst kuperad terräng så den är inte bara tråkig, den är jobbig också.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits