Som en kråka.

Precis som varje år så har jag lagom till DM-slutspelet lyckas dra på mig en skaplig förkylning med tillhörande feber, huvudvärk och halsont. Vi spelar på fredag och då ska jag förhoppningsvis må något bättre än vad jag gör idag. Min hals & näsa gör att rösten påminner mer om en liten finnig pojke i målbrottet än om mig. Det är rätt komiskt och lär höjas ännu några grader under den tid jag idag kommer att jobba. Slutar 20.30 & det kan vara den, utan konkurrens, konstigaste tiden jag någonsin slutat. Men man ska inte klaga. Jag hinner ner och växla några ord med småtjejerna och jag hinner snacka lite skit med damlaget. Nä nu ska jag snyta mig och sedan kolla vidare på Liftarens Guide till galaxen innan det är dags för projektarbetsmöte.  


Kommentarer:
Postat av: Pillan

Holamos!

Lustigt att du bloggar i exakt samma sekund som jag kikar in här.. Trist med förkylning, men positivt att vi jobbar ihop ikväll! (och imorgon va?)

Ses snart i aulan HOE!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits