Sömnfunderingar.

Klockan är nu fyra, jag funderar på om det är värt att sova några timmar nu eller om jag ska satsa på att vara vaken och somna gott imorgon kväll istället. Sover jag nu så lär jag inte komma upp innan fyrasnåret imorgon, jag sover utan problem 12-13 timmar. Sista lovdagen imorgon och jag har massor att göra.
Inte bara skolarbetet, vill hinna med middagen hos Emelie också. Trerätters är inget jag säger nej till.

Bättre lite sömn än ingen tror jag nog endå. Ställer klockan och sover ett par timmar nu, sen får jag vara trött imorgon och endå somna gott på kvällen. Måste vara det bästa alternativet.

Kommentarer:
Postat av: Pillan

Hej. Torsdagen den sjätte juli så måste du ha körkort och bil, för vi ska ut på roadtrip och konsert. Måste måste måste.

Postat av: Anonym

Roadtrip update i min blogg. Roooligt. Wakie wakie Petra!

2006-04-17 @ 13:34:11

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits