Är man utmanad så är man

Tio första:
Första bästa kompis: 
Josefina Nordin helt klart, vi har alltid hängt ihop Första bil: Återkommer när jag fått körkort. Första kärlek: En gul stor anka med hjul som jag åkte runt på, hade den med mig när jag reste,lekte,sov osv. Första husdjur: Dags att chocka världen. Måste erkänna att det första husdjuret vi hade var en katt. Min rädsla har uppkommit efteråt. Mitt första helt egna husdjur var en vandradepinne som farmor slängde ut när hon skulle mata den. Första semester: I man batmantröja på Gotland levde jag rövare och härjade runt som litet barn. Första jobb: ICA Kvantum i Flen, fortfarande kvar. Första köpta skiva: Förmodligen nåt i stil med Aqua eller Hjalle och Heavy. Eller Arvingarna. Första riktiga kärlek: Precis som med bilen så ber jag att få återkomma på den punkten. Första piercing: Gjorde motvilligt hål i öronen nu i februari, har inte ångrat mig en enda gång. Första konsert: Pandora på Amazon.

Nio sista:
Sista alkoholdrycken:
 En gratis-snaps på vårt matställe i Bulgarien. Sista bilfärd: Tillsammans med Negern och Cri igår, till skolan. Sista filmen du såg: Strul. Kan inte låta bli att kolla på den ibland. Sista bubbelbadet: Under min Spa-dag i Mars. Sista spelade cd: State of The Ark. Sista gången du grät: När jag hade sololja i ögat vid poolen en dag rann ögonen, men det kanske inte räknas? Sista måltiden: Kycklingsallad på venezia.

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?
 Jag har vart tillsammans med Albin, men då var vi 10-11 år Blivit arresterad? Verkligen inte. Blivit kär vid första ögonkastet? Definitivt inte. Varit på tv? Jag sparar på mina 15minuter i etern tills det passar mig. Fått ditt hjärta krossat? Aldrig av en grabb, men jag har fortfarande svårt att acceptera att farfar är borta. Sagt att du älskar någon utan att mena det? Hell no. De orden är heliga och lär ta ett tag innan jag yttrar i ett förhållande.  Haft ett one night stand? Javisst. Busringt till nån? Självklart, det var ett av mina största nöjen som barn

Sju saker du har på dig:
1.
Byxor. 2. T-shirt. 4. Sport-top 5. Trosor 6. Diadem 7. Helosansalva

Fyra personer du kan berätta allt för:

1. Elin 2. Pernilla 3. Albin 4. Negern  (Josefina träffar jag tyvärr för sällan för att ens hinna berätta allt)

Tre val:
Svart eller vit? Svart. Sommar eller vinter? Sommar. Choklad eller chips? Choklad, utan tvekan.

Två saker att göra innan du dör:
1. Hoppa Bungyjump. 2. Stå på Kinamuren.

En sak du ångrar:
1. Alla mina gymnasieval, mer eller mindre.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits