Inventering och min idiotiska familj.

Kom hem för fem minuter sedan. Självfallet lyckas Jag och Pernilla få varsin dosa, eller blipgrej som vi föredrar att kalla dem, och blir därför kvar till slutet. Varenda ungdom gick över en timme tidigare än oss.
Men det blir några kronor extra i slutet av månaden så klaga ska man låta bli.

Väl hemma möts jag av en lagom fyndig lapp.

Petra
Gå ut med hunden
Vi är på akuten.

Jaha?
Hjärtsnörp.

Kan man inte krafsa ner vad det är som har hänt eller åtminstone ett "oroa dig inte" ?

Tack vare intelligensnivån hos föräldrarna så slapp jag iallafall vara orolig alltför länge. Drog en chans på att de inte stängt av mobiltelefonen och då hade jag helt rätt. Min käre bror har blivit getingstucken i tungan. Ingen fara på taket.

Jag ska nu sova och drömma onda drömmar om post-it lappar på varor och oändligt många barnmatsburkar.

Kommentarer:
Postat av: Tilda

oh, härligt. fota! jag vill se albumet.
Är det digitalbilder som du har framkallat? Förresten, jag vill se hela albumet! Kan du inte ta emd det till elin imorgon?

Postat av: Pillan

Kalvfrikadeller. Vidrigt, att folk matar sina barn med sånt.

2006-08-31 @ 09:50:26
Postat av: Tilda

har tappat bort lappen med adressen till ditt projekt!

2006-08-31 @ 10:03:57
URL: http://pimmelina.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits