Som en kanin i ett råtthål.

Solen skiner och jag har kännt mig ovanligt trött och hängig idag, som tur är så har jag slutat redan och tänker ägna resten av dagen åt att göra skolarbeten, ta promenad och träna F91. Eftersom jag bestämt mig för att sköta skolan iår så är det lika bra att göra grejerna å fort man får dem.
Att jag känner mig seg är inte så konstigt, har inte ätit lunch än, det är varmt ute, jag har stressat mycket och det är en röd vecka (vilket sänker mina annars urusla järnvärden till ett minimum)
Däremot ska jag inte klaga, att mensen kommit tillbaka gör mig lugn. Inte för att jag tidigare ens hade övervägt om jag var gravid utan för att jag inte skött träning, mat, sömn och stressnivån som sig bör.
Andra gångend det här året. Får se om den behagar komma kontinuerligt framöver.

Japp, mer upplysningar än vad världen behöver, men vem bryr sig?

Nu blir det korsord.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits