Vad gör man den sista lediga dagen?

Sista dagen på sommarlovet och allt börjar ta form för ännu ett år av hektiskt men roligt stressande.
Idag så käkas det tacos hos Emelie och David och efter det så är det dags för fysträning+hall. Den träningen ger mig lite ångest, samtidigt som det ska bli ruggigt roligt att äntligen få stänka upp ett par skott i nättaket, sätta in en tackling och springa tills man är halvt medvetslös.
Tre matcher i helgen som kommer och fem olika träningar den här veckan, vi slänger oss huvudstupa in i allvaret.

I övrigt så har Albin lyckats dra på sig salmonella och får försöka överleva diverse äckliga läkarundersökningar. Hoppas han blir kry snart.

Nu ska jag ägna någon timme åt seriöst degande.
Har förövrigt inte varit hemma på snart två dygn, bor halvt hos Franzens just nu. Skapligt skönt.

Kommentarer:
Postat av: Kimmo

Men shit, välkommen tillbaka! När kom du hem på en skala? Jag var faktiskt i flen i helgen och spanade men neeej då, ingen petra fanns att skåda. Och vet du, jag ska faktiskt också träna ett innebandylag nu i höst. ett 96-lag, har du några sköna tips att dela med dig av eller ;D

2006-08-21 @ 22:31:24

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits