Eskilstuna imorgon eller inte?

Rubriken är en av mina funderingar just nu. Elin kommer till Flen, hon eller Josefina är mina ständiga anledningar till att åka in och spendera pengar. Jag saknar tiden när de bodde hemma, samtidigt så är det ruggigt skönt att komma härifrån precis när man känner för det. Kanske ska hon tillbaka till stan framåt kvällen? Nåja. Det löser sig. Måste kolla kontot också. Misstänker att det inte ser speciellt lysande ut.

Andra funderingen handlar enabrt om pengar. Hur mycket kan jag tänkas ha jobbat ihop den här månaden? Jagska nog räkna lite på det snart.

Tredje och den enda egentligen väsentliga funderingen. Har vi varmvatten nog till ett långbad?
Det skulle behövas. Inpackning, musik, ljus, bok, badolja.. Hela köret. Har ni missat att jag är ett stort fan av badkar så vet ni det nu, finns det något bättre?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits