Färdigjobbad och munter

Första timmen imorse var en pina, det var halvklurigt att pricka siffrorna i kassan, det slutade med att jag tog på mig att ordna tidningarna. Genialiskt drag, stod ute i fem minuter och hjälpte grabben som kör tidningsbilen. Eller ja, jag kollade mest på. Förmodligen så blev han stressad, vi fick nämligen fler aftonbladet än beräknat och några ortsbor 15 minuters bilväg härifrån fick idag nöja sig med Expressen.
Resten av dagen har gått i ilfart och jag har till och med haft roligt på jobbet.

Det stora frågetecknet är vart alla mina pengar tog vägen igår, jag har inte en aning. Men så kan det vara.

Nu väntar badkaret och sedan överväger jag om jag ska se någon lättsmält och halvfånig film eller om jag ska umgås med familjen framför nya tv'n. Förmodligen alternativ ett.  

Kommentarer:
Postat av: Elin

Jag funderar också vart mina pengar tog vägen i lördags. Plånboken saknar många 100 lappar. Det är inge roligt.

2006-12-18 @ 08:59:55
Postat av: Pillan

Mina pengar är också borta. Poff.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits