Fredag i ett nötskal.

Jag sitter här och är lagom flottig i håret, om en timme så måste jag ta mig till jobbet. Jag hoppas verkligen att det är någon trevlig människa som har jouren och att jag har mycket självscan. Trött som en varg är jag och imorgon är det julmarknad på skolan. Måste erkänna att jag inte är tvärsäker på när det hela börjar, vad vi ska bjuda på, när jag kan smita till innebandyn, hur allt så ska ihop efter innebandyn, hur jag ska orka med lagfesten, när jag ska hinna äta eller ens hur jag ska ta mig emellan allt imorgon.
Som vanligt så har allt kört ihop sig och jag är riktigt trött i hjärnan.

Nu ska jag vila. Håret får vara äckligt på jobbet idag. Ett diadem och ingen kommer se någon skillnad.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits