Halsen är död

Min hals är genomsvullen och gör hemskt ont. Varför just nu? Jag har en halv miljon bra jobbtider framför mig, nårsafton och en hel del andra roliga saker. Det finns ingen tid till att bli sjuk. Hoppas det ger med sig illa kvickt. Morgondagens jobbtid är riktigt skön, mestadels självscan och dessutom är innebandyfolket där halva dagen för att packa kassar. Med andra ord så räcker det med att svischa förbi varorna utan att tänka på vad som krossas och inte krossas. Dunder.

Nu ska jag ova och imorgon ska jag vakna upp med toppenhumör och en smooth hals.

David och gang hade förövrigt spelning på Mozz idag och den halvan jag hörde var bra. Uppskattade dock deras egna låtar mer än de covers som spelades.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits