Improvisationsdagen.

Vi har haft demokratidag i skolan och det var vi i elevrådsstyrelsen som anordnade den tillsammans med min projektarbetsgrupp PartyBridge. Vi hade alla studenter två pass och jag höll också i värderingsövningar med tvåor från två olika program, rektor och lite lärare. Jag passade på att träna den förmåga som jag är mest nöjd med och som jag också vill vidareutveckla, förmågan att improvisera.
Förberedd var jag inte, men jag tycker det gick hyfsat iallafall. Eller hyfsat, det gick nog bättre för mig än vad det skulle ha gjort för många andra. Av någon anledning så brukar folk lyssna när jag öppnar munnen. En stund iallafall, tills de kommer underfund med hur meningslöst allt mitt dravel egentligen är.

Som vanligt så tyckte jag att det var en givande dag, det tycker jag alla dagar då jag får vara med och styra.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits