Julstress i högsta grad.

Man känner en viss stress när man själv ska handla, men den biten är så gott som klar. Det är värre med jobbet. När alla andra handlar, är tjuriga och stressade så blir jag fullkomligt förstörd. Började 8.30 imorse och sedan dess har det varit full fart. Kom hem för en stund sedan och har ätit. Nu börjar jag känna mig lite lugn igen. Folk kommer med två fullpackade vagnar, lägger brödet först och sedan alla kuponger. Dessutom så säger de gärna till innan " Två kartor frimärken, en limpa marlborolights original, fyra påsar saffran och så vill jag ha 200 kronor extra. Det är väl lika bra jag säger det nu innan jag glömmer bort det"
Javisst, när varorna sedan är körda och jag ska börja ordna med alla extragrejer så står man i cigarettrummet och är vilsen i huvudet. Två limpor saffran, Fyra cigaretter marlboro, 200 kartor extra och en frimärken kronor. Det låter galet, men det var mitt huvud mot slutet idag också. Det som gick att blanda ihop, blandade jag ihop. Dessutom har jag snubblat på stegen i postrummet halva dagen.

TRÖTT!

Jag har 12 stycken papercut sår på händerna och underarmarna, hur lyckas man med det?

Nu tänker jag sova en stund, packa väskan inför imorgon, sova igen och sedan är det dags för jobbet igen.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits