Lista ut och lista in.

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
(her boss liked having her around, perhaps worried that if she went out at [...]
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Min pärm med viktiga papper
3. Vad var det senaste du såg på TV?
En halv dokumentär om andra världskriget
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
18.07. Hade fel på 21 minuter
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Lillebrors datorspelande
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
För en timme sedan, då satt jag utanför jobbet och väntade på skjuts
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Lyktstolpen utanför. Det var längesedan det hände något med den.
8. Vad har du på dig?
Skoldressens mjukibyxor, söt mönstrad tröja från Gina och ett antal linementplåster.
9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Att jag kom försent till jobbet
10. När skrattade du senast?
När jag såg mitt enskilda skolkort för en halvtimme sedan.
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Jag sitter i datagaderoben. Det finns ett vykort från hultan och rosa hemska tapeter.
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Jag jobbar i matvaruaffär, de flesta där är konstiga
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Den tar upp min vilotid!
14. Vilken var den senaste film du såg?
Freaky Friday. haha
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Australien?
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag har lagat våran bil en gång (!)
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Jag skulle göra alla människor lyhörda.
18. Tycker du om att dansa?
Verkligen inte.
19. George Bush?
Ibland har han kepsar, i övrigt är han galen.
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Tyrone - kille.. Hmm tjejnamn har jag inte snubblat över något klockrent.. Tyrona?
22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
När skolan är klar kommer jag överväga om jag nånsin ska bo i sverige.
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
"Du återföds som fågel"

Kommentarer:
Postat av: Pillan

Petra, jag tror minsann att du och jag ska dela ett tält på Peace&Love nästa år. THE ARK! Nyårslöfte!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits