Para-O-normal

Sitter här och försöker få ordning på min iPod som jag fått i julklapp (det tackar vi för päron!) det gick bra fram tills jag var tvungen att hjälpa Putte med den han fick då ställde han till det. Nu är jag snurrigare än medel. Eftersom ingen avundsjuka ska uppstå så får vi alltid likadana tekniska prylar under julen. Därav så är jag numer också ägare till baslåda och ett antal till högtalare, det ska sitta i datorn och ljudet ska bli splendid sägs det. Man upphör aldrig att förvånas. Jag som var så nöjd med mina två små söta lådor som spottar ut ljud så länge datorn samarbetar. Det är väl bara att tacka och ta emot. Eller bör man lämna tillbaka dem och få pengarna? Vad vet jag.

Nu går julfirandet vidare och det är dags att åka iväg till släkten på mammas sida för K. Anka och julbord.
Frukosten hos farmor var dunder. Prinskorv i långa rader. Halsen trälar dock så jag får tugga allt i minimala bitar. Jaja bra dag såhär långt och det är ruggigt skönt att vara ledig!

God Jul gott folk!
PUSS

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits