880208

Riktigt lyckad födelsedag igår faktist. Tyvärr så tenderar dagen efter en livfull dag alltid till att bli hemsk och så är fallet även idag.

Gårdagen började med spansk födelsedags-sång, fortsatte med sång från klassen och övrig musikalisk underhållning under dagen (bland annat ett halft stycke trumpet-solo). Presenter fanns även det med på ett hörn och jag är enormt nöjd. Dator av föräldrarna, Pengar av moster/mormor/moster2/farmor, blommor i mängder från alla möjliga, Syphink och spel från Franzens, hål och örhängen av Pernilla, två twix från Sannas barn, 2kg godis av natta och jasse, porslin (och en jävla masa tejp) av farbror &co, champange av Sisko och Peter osv. Utgång på kvällen och alkoholen flödade. Kung i baren på 18-årsdagen, det är så det ska vara. Känns en aning tungt idag dock.

Smörgåstårtan tog inte slut och jag äter så fort det finns lite plats över. Nu ska jag vila en stund, sen är det dags att dra sig iväg till jobbet.

Tack till alla er som gjorde min gårdag minnesvärd!

Kommentarer:
Postat av: Negern

Jag hoppas att den var bra och att debuten blev som du tänkt dig även om vi var något få människor!
ha de!

2006-02-10 @ 08:54:41

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits