Desnutrición

Ett oväntat infall inträffade idag, Albin och jag hårdpluggade in 23st spanskaglosor.
Vi slog våra kloka hjärnor ihop, skrev ner alla i mitt häfte och förhörde varandra tills de satt ända inne i benhinnorna. Fördelen med spanska är att alla ord stavas som de låter och skulle det någongång komma ett undantag så får folk leva med det.

I övrigt så har jag läst trafikteori, börjar dock bli lite stressad.. det är dåligt med tid kvar och jag har massor att läsa.

Håret färgas i just denna stund, utväxten började gå mig på nerverna så det var på tiden att jag investerade i ny hårfärg. Ska även passa på att lägga i lite nya svarta slingor här och var. Eller om jag helt sonika gör en liten sjö mitt på huvet och bara smetar ner det åt sidorna. Det brukar bli ett rätt kul resultat av det, risken är dock att för mycket av håret ser svart ut. Får allt se vart detta slutar.

Konsten att skriva ett inlägg som bara handlar om en sak har jag aldrig förstått mig på, men en dag mina kära vänner så kommer detta inträffa.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits