Gul och Blå

Min käre gud, jag är åtta igen!
På halsen har jag nu en stor röd fläck som varenda människa kommer anse vara ett sugmärke. Hur jag ska hinna upplysa alla om att så icke är fallet vet jag inte, så jag väljer att strunta i det.
Hur jag lyckats få detta märke?
Innebandy, svaret är allt som oftast innebandy. Fick en klubba på detta ställe, inte bladet utan änden på skaftet. Hur detta gick till är jag inte helt säker på, men matchen blev bandad så förhoppningsvis kan jag få svar. Det gjorde iallafall nästan lika ont som att slå en tå i tröskeln*, men efter en tidigare incident där jag vek ner mig totalt** så kunde jag helt enkelt inte göra annat än att ta ett andetag och spela vidare.

Att jag gillar förändringar när det gäller hårfärg är ett faktum och Pernilla fick idag genomföra sin senaste idé. I mitt brun-svarta hår finns nu ett antal nya nyanser. Slingor med någon form av vitt/blondt/orange resultat. Hur lustigt det än låter så är resultatet faktist rätt häftigt.

* Antagligen fullt vetenskapligt bevisat så är detta det mest smärtsamma man kan göra utan att ha en pung.
** I denna incident ingår en armbåge, min akilleshäl (magen), en stund på golvet och ett några hopp av från planen.

Kommentarer:
Postat av: Negern

jag har hört att tandkräm ska ta bort det. Jag tror det ska finnas en sida på nätet om huskurer för att få bort sug- och eller blåmärken.

2006-02-13 @ 13:48:24

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits