Hur man vårdar en talang.

Jag har hört att har man en talang ska man ta väl hand om den och det är precis vad jag gjort idag.

Mina två absolut största talanger är sömn och impulsköp. Första dagen på lovet ägnades därför åt att halvsova i soffan fram till klockan tre. Enda gångerna jag masade mig upp var då sex and the city avsnitten tog slut och jag var tvungen att slänga ihop en ny playlist.
För att klara av impulsinköpen så var jag illa tvungen att ta mig till Pernilla en sväng och slänga ihop en H&M- beställning, det är ju såpass illa att jag varken har energi eller tid nog att handla i affär längre. Ett stort tack (eller en kraftig spark där solen inte skiner) till människan som kom på idén med postorder.
Närmare 1500 kronor gick dagen inköp på. Sorgligt nog så kommer första paketet redan nästa vecka, jag hade räknat med ett par veckors väntetid. Nästa lön var redan kraftigt utnyttjad, nu kommer jag få slavjobba för att ens ha pengar att dricka kaffe för i skolan den här månad. Dock kan jag inte påstå att jag ångrar mig, men däremot är jag förundrad över hur man lyckas handla lika mycket varje gång man beställer något. Billigt är det dessutom, ett under att man ens hittar saker i den mängden.

Nej, nu ska jag köra lite styrka, kolla klart på idol och möjligtvis plugga lite.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits