Slut på de gamla undanflykterna? Part 1

Här kommer första delen av en liten lista på både bra & dåliga, kända & okända.
Först kommer anledningar man kan ha för att slippa lektioner/hela skoldagar.


  • Jag ska till tandläkaren.
  • Måste iväg till ungdomsmottagningen.
  • Har en läkartid.
  • Väckarklockan ringde inte.
  • Det känns som om det åker en bulldozer i min mage.
  • Min nära släkting har dött.
  • Det är lite struligt hemma just nu.
  • Min pojkvän dumpade mig igår och det känns tungt.
  • Det är elevrådsmöte nu.
  • Bussen var inställd.
  • Jag var inlåst.
  • Uppskrivningen är idag.
  • Min bror ligger på sjukhus.


Nästa del som kommer är "Hur man bortförklarar en uppgift som inte blivit gjord/material som inte är med".
Har du några tips ideer eller erfarenheter som du känner att du vill dela med dig av är det bara att stämlpa.

Kommentarer:
Postat av: Pillan

Bilen packade ihop på vägen till skolan.

Jag letade som en tok efter arbetet jag nyss lämnade till dig.

Mitt snus var slut, så jag var tvungen att springa in på ICA innan jag kom hit. (Det gäller att prioritera!)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits