Sjuk innebandy/ innebandy &sjuk

Åh herregud, jag tyckte jag var krasslig förut.. Nu är jag ett vrak.
Den huvudvärken som jag har blivit tilldelad är inte av värdslig art, täppt i näsan så jag låter som en snigel, dessutom ont i halsen och detta gör att snigeln kraxar.
Jag borde bädda ner mig, men kan jag det? NEJ, ska iväg och träna F91. Lovade Sanna att jag skulel ta hand om dem själv idag, det var innan jag visste att jag skulle må såhär kan jag tala om.

Spela aldrig, aldrig match när du inte är 100% (eller åtminstone 90%) frisk.

Matchen i sig gick förövrigt bra, jag stängde av att jag mådde dåligt och bet ihop. Blev dock inte många offensiva turer idag. Slutresultatet blev 13-5 och det får man väl vara nöjd med. Gick om Listonhill i tabellen och nästa helg så kniper vi fjärdeplatsen av Strägnas*. Det enda som behövs är en poäng mot Telge och det bör inte vara helt omöjligt.



* Inte helt sant, men det lät dock jävligt bra. Tar vi ett poäng så leder dem fortfarande med nåt mål bättre i målskillnad.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits