Skidor, idioti, träningar.

Igår utlovade jag att jag skulle lära mig att åka längdskidor i uppförsbacke.
Efter dagens 8.5 km i spåret så måste jag erkänna att jag inte ens provade att köra V-stilen. Det behövdes nämligen inte. Vallan på skidorna var fullkomligt lysande. Dagens besvikelse kom efter 5km då det var dags för varm choklad och mackor. Sisko den hurtiga virrpannan hade glömt termosen. men jag fick min varma choklad när vi kom hem iallafall.
 
"var övningen svår?" - Johan, efter att vi gjort en katastrofalt dåligt genomförd övning där inget fungerade.
"Nej, den var lätt och rolig" - Nya killen, efter att ha slagit varenda boll fel och inte klarat en enda nedtagning.

Nu ska jag slänga i mig lite mat och göra iordning ett fyspass åt 91 tjejerna. Sedan blir det trafikteori fram till kvällens träningar.


Kommentarer:
Postat av: Pillan

hejhopp. jag har hämtat ut vårat H&Mpaket idag! Så du får komma förbi och hämta upp grejerna när du känner för det. ska även räkna ut vad du är skyldig mig! :) Och så tar du å kollar upp den där legitimationen.. snarast! :P PUSS


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits