Skolan.

Naturkunskap A börjar imorgon, det är ingenting jag ser framemot kan jag lova.
Däremot är jag sågott som övertygad om att den kursen inte kommer inehålla något nytt överhuvudtaget.
Med tanke på mina Biologi, Kemi och Fysik timmar på Nv förra året så borde det rent logiskt vara rena barnleken.

Idrottspsykologi börjar också imorgon och det ska faktist bli ruskigt intressant. Jag hoppas på att Percy ska kunna göra det till en rolig kurs och det är inte omöjligt med tanke på att han är grym som lärare.

Den absolut sista kursen som tar fart imorgon är Elevdemokratikursen. Jag är sågott som säker på att den börjar då iallafall.

Med andra ord så bör måndagen gå relativt fort. Jag hoppas dock att jag får rätt lärare i Naturkunskap, men den risken är väl inte alltför stor.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits