Världsbilden förändras.

De stora funderingarna i mitt liv (Även kallade ämnen jag tar upp när jag känner för att prata men ingen vill säga nåt roligt som jag kan haka på)  har minskat med 33%...

Frågorna:
1. Hur många isotoper har uran?
2. Dricker fiskar vatten?
3. Hur många gillar potatismos?


Efter en omgång TP så kom det fram att JA, fiskar dricker vatten.
Denna revolutionerande nya kunskap medförde även att jag kom fram till svaret på följdfrågan "Kissar fiskar?" Och svaret bör även där vara ja.

Man lär sig något nytt varje dag sägs det och jag tror tamefan det stämmer.
Imorgon ska jag lära mig att åka längdskidor i uppförsbacke!


Kommentarer:
Postat av: Allvetarn

uran har 16. Det enda grundämne som helt saknar isotoper är teknetium.

2006-01-28 @ 13:28:14

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits