100 saker om mig.

Jag är inte sen att haka på roliga ideer, men det tog ett tag att få ihop hundra olika saker.

1. Jag är rädd för katter
2. Mitt längsta förhållande är tre veckor
3. Böcker är ett av mina största intressen
4. The Ark är ett band jag avgudar
5. Mitt turnummer, har det även på ryggen när jag spelar innebandy.
6. Myggorna älskar mig
7. Jag har rätt stora fötter
8. Har gått tre olika gymnasielinjer
9. Är dålig på att visa känslor
10. Dansar aldrig nykter
11. Är otroligt svag för stora glasögon
12. Lider av telefonfobi
13. Äger en ljusgrå tresits-soffa som är urskön
14. Tycker om att bestämma
15. ICA-arbetare
16. Föredrar solsemestrar framför camping
17. Har lättare att starta en bil i uppförsbacke än på plan mark
18. Kan bolla med en fotboll 547ggr men inte slå en rak passning
19. Skriver listor till allt, även om jag bara ska städa eller packa handväskan
20. Är långt ifrån lättpåverkad
21. Tarvligt dåligt insatt i politik
22. Drömmer om att starta eget
23. Har otroligt lätt att störa mig på småsaker
24. Allergisk mot det mesta men äter allt endå. Resulterar i utslag.
25. Har börjat få sömnsvårigheter
26. Avskyr vin
27. Kan inte hålla ordning på någonting
28. Rätt duktig på att låtsas veta saker fast Jag inte har en susning. (Användbart på jobbet)
29. Just nu rinner det en strimma blod på mitt ben
30. Har en hund som heter Larson
31. Överväger fortfarande att göra lumpen
32. Illustrerad vetenskap är favoriten i tidningstället
33. Har en gång hånglat upp en kille i björndräkt
34. Äger en matta som jag köpr för 3000kr
35. Inredningsprogram är det bästa man kan se på tv
36. Vill ta bort håren på benen med laser
37. Oförmögen att äta när det är varmt ute
38. Stark rädsla för ormar
39. Kuggade en gång på trafikteorin
40. Tycker inte att krogen är någon höjdare
41. Ärligt talat så har jag redan problem med vad jag ska skriva
42. Vet med mig att min telefon snart kommer ringa
43. Anser att enda likheten med familjen jag har är utseendet
44. Kan inte se skillnad på en maskros och en solros, men ville en gång bli florist
45. Övermogen vattenmelon luktar vidrigare än allt annat
46. Jag är ganska dålig med människor
47. Rock city wankers är en ruggigt bra låt.
48. Dock inte bättre än Hey Kwanongoma
49. Har sett Lars Winnerbäck live åtta gånger
50. Äger en riktigt bra ögonkräm som motverkar mörka ringar
51. Mitt spanskalexikon börjar bli utnött
52. Jag har ännu inte kunnat sluta snusa
53. Det gör ont att klippa naglarna
54. Jag snodde alla skolböcker vi fick förra terminen
55. Klarade Geografin över en natt, gjorde alla uppgifter vi fick på en gång.
56. Min familj har aldrig ägt en diskmaskin
57. Jag ska få en bil när jag tar körkort
58. Någongång ska jag äga en Rolex
59. BananArne är en av mina barndomsidoler som jag har träffat
60. Morgontrött är bara förnamnet
61. Nattuggla är efternamnet
62. Magdalena heter jag i efternamn och jag hatar det (Japp, namnsdag imorgon)
63. Jag har alltid en mindre vinterdepression
64. Ringde precis och tackade nej till kvällens spektakel
65. Har en hosta som förföljer mig
66. Är osäker på om jag någonsin varit kär
67. Avgudar för- & efterfester
68. Tycker det är lite svårt att vara en bra förebild
69. Hade förut en väggmålning med fiskar och ankor
70. Förstår inte dialekter
71. Kan inte gå i högklackat
72. Var många år sedan jag inte hade någonting att göra
73. Får spatt på kollektivtrafiken
74. Kan ha långa diskussioner om växthuseffekten
75. Har enorma benmuskler men är svag i armarna
76. Avskyr att plocka ögonbrynen
77. Tycker om lakrits
78. Godaste pålägget är rå falukorv
79. Har supit mig full med en nappflaska som glas
80. Mitt immunförsvar är sämre än medel
81. hade halvrasistiska åsikter som ung
82. Hanlederna är mitt största komplex
83. Jag får blåmärken av allting
84. Avskyr när folk spelar dumma
85. Dricker litervis med kaffe
86. Kan inte ta en ton rätt, men sjunger/nynnar alltid iallafall
87. Tycker att Ice Age är ett mästerverk
88. Likaså Kenny Starfighter
89. Mer lättskrämd människa får man leta efter
90. Har en bild på Pavel Nedved på insidan av gaderobsdörren
91. Är döpt och konfirmerad
92. Orkar aldrig bry mig om att ångra saker jag gjort
93. Är övertygad om att  jag kommer hinna med en hel del framöver
94. Har genomgått 5 olika ledarskapskurser
95. Driver gärna med mig själv
96. Tröttnar fort på saker
97. Skriver mycket som aldrig publiceras
98. Har fått fylleskjuts med en golfbil
99. Tycker om när jag lyckas genomföra och förändra saker
100. Är sällan nöjd med något jag själv åstakommit

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits