Ett helt outstandig liv i vardagen

När jag sitter här med colaglaset i högsta hugg så slår det mig plötsligt att jag aldrig varit mer nöjd med mig själv än vad jag är nu. Det känns så iallafall. Jag är inte så stressad längre och börjar bli duktig på att säga ifrån när jag inte orkar hitta på saker. Dessutom börjar jag bli smått förälskad i mitt numer långa bruna hårsvall och har helt lagt ner planerna på att kapa det mer än nödvändigt. Det är lite svårt att tänka sig att jag för ett halvår sen hade en knallröd kalufs med vågad klippning. Alla går vi igenom våra faser.
Jobbet går riktigt bra nu, trots att jag kanske inte tycker att plocka upp frukt är det mest tillfredställande jag gjort så trivs jag riktigt bra. Jag har tappat ett par kilon eftersom jag såhär på sommaren hellre äter frukt än sötsaker, även om det inte var planerat eller efterlängtat så ska man väl inte klaga. Det som är lite negativt med det är att ett gäng av mina byxor inte längre går att använda, men de var endå urtvättade. Jag har dessutom hunnit läsa en hel del på senaste tiden och bättre än så blir det knappast.

Frisyr?

Om nio dagar åker Jag och Pernilla till Bulgarien och jag börjar bli halvt uppspelt, dessutom händer det en hel del under dessa nio dagar som gör att de kommer gå fort. Jag är ensam hemma Måndag-Onsdag då familjen åker på kryssning med övriga släkten och framåt helgen så ska det jobbas med innebandylaget.
Efter vi har slitit så är det dags för grillkväll och sen ska vi ut allihop. Det ska bli ruggigt roligt.

Livet leker helt enkelt och jag hoppas ni har det lika bra som jag i sommarvärmen!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits