Hur man slår ihjäl en solig dag.

Jag mår ganska illa just nu så jag ska ta ett stort glas vatten och sedan krypa ner i badkaret med en trevlig bok, eftersom det enda jag ska göra imorgon är att ligga och lata mig vid sommarstugan så gör det inget om jag är lite trött. Har jag energi över så ska jag åka vattenskidor och gummiring också, lättroad som jag är så lär jag tvinga H att köra runt runt på sjön i flera timmar.
Min yngsta kusin har en ny hobby, den kallas bomben. Det går helt enkelt ut på att jag ligger på hans badleksak som är formad som en krokodil, under tiden så ska han hoppa som en kanonkula brevid och se till så att jag aldrig hinner bli helt torr. Eftersom min del av den hobbyn är ganska lätt avverkad så låter jag honom hållas en stund, förra gången gick jag upp efter en timme och då valde han att istället träna på sitt tjuvalarmljud. Han börjar bli tämligen duktig på det.

Regnar det imorgon så får jag krupp.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits