Idag, Innebandy, Bok.

Jag somnade direkt efter jobbet igår. Som följd av det så vaknade jag upp för en timme sen och var hur pigg som helst. Passade på att springa en sväng och nu ska jag packa ihop dagens väska.
Ledig är jag och Albin fyller 18 idag, i mina planer så ingår en sväng till sommarstugan för lite sol och bok. Eftersom jag känner mig själv så bytte jag ut bad mot bok. Efter det så ka det sjungas sånger, grillas och tömmas några burkar hemma hos Ottoson. 

Fick en fråga om vilken nivå jag spelar innebandy på och det kan jag ju tala om utan att skryta alltför mycket.
Dam Div2 är serien där jag lever rövare med nr 5 på ryggen och laget är Flens IB . I övrigt så är jag tränare för ett F91-lag i samma förening och går innebandygymnasium på BildningsCentrumPrinsWilhelm.

Nej nu ska jag försöka avgöra vilken bok som är mest läsvärd och sen ska jag begrava mig en stund.

Jag måste övningsköra idag också, det där körkortet är ganska eftertraktat.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits