Man fyller bara 18 en gång Albin.

Gårdagen var den bästa på mycket länge. Först en heldag i solen ute vid sommarstugan, lyckades få lite färg och brände mig skapligt (Jag lär mig aldrig, likadant varje gång). Under hela dagen sprang pappa och min mosters man runt och hämtade olika saker till oss, utan att vi ens bad om det. Kan det bli bättre än när man ligger och steker, det är lagom varmt och någon håller vänligt fram en glass/kall cider?

Albin var födelsedagsbarnet igår och det bjöds på mycket god mat, dessutom hade vi själva grillspett med oss så det fanns föda i mängder. Lite kubb och frågesport förderev också denna kväll där alla var med.
Kul att även vänner som inte tilltalat varandra eller uppehållit sig i samma rum under senaste året var under samma tak.




Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits