Och så var det den där med pandan och knyttet

Klockan är sex och jag vet inte riktigt vart dagen har tagit vägen, det har varit molnigt hela dagen så jag följde inte med ut till stugan utan stannade istället hemma i min säkra lilla vrå. Jag har hunnit med lite smått och gott, har sett hela veckans avsnitt av Top model vilket kan ha vart det största löseri med tid någonsin. Jag har även badat och läst bok. Nu ska jag byta om till en anständig outfit och sen läsa vidare tills det ringer någon som vill gå och köpa melon. Det är 23e idag och efter lite beräkningar på hur mycket lön jag kan tänkas få så förväntar jag mig en rekordhög summa pengar på kontot på tisdag. Sådant är farligt, man kan lätt bli besviken. Om exakt en vecka är jag formodligen bakfull och jävlig efter lördagens lagfest, samtidigt om jag börjar bli uppspelt över den kommande bulgarien-resan. Sol, bad och goda drinkar allt Sverige inte har.
Visst, man kan bada. Svinkallt.
Visst, man kan sola. Tre dagar om året.
Visst, man kan dricka goda drinkar. För en halv förmögenhet.

Kommentarer:
Postat av: Tilda

hahahha jag vet allt vad du menar med rubriken. men va sjutton har det med själva inlägget att göra ? :O


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits