Packningens framfart

15.20 Jag har lagt ner handdukar och fem pocketböcker.



16.00 Spelat två omgångar
bubbels och bytt ut två av böckerna.



16.30 Packandet ligger på is. Telefonen ringer som en galning och det går bra program på tv.



17.40 Ett avsnitt ER har jag kikat på och passet ligger på bordet. Var är kameraladdaren?



18.50 Ännu fler meningslösa men roliga spel på hamsterpaj har spelats. Nu ska jag försöka ta tag i packandet. Måste hämta ut pengar också, men det kanske jag kan göra inatt. Ska höra med pappa.



21.15 Jag har vikt och lagt ner några par shorts, hämtat ut pengar, köpt batterier och ny tandborste och pratat med Pernilla. Nu börjar det röra lite på sig här hemma. Ska hinna med ett bad och ombyte också. Men packandet får gå före. Underkläder, tröjor och hygiengrejer ska ner i stora väskan. Sedan är det bara det viktigaste som ska ner i handbagaget. Pass, Försäkringspengar, Bikini, Fickpengar osv. Jag är fortfarande ute i relativt god tid jämfört med hur det brukar vara.



22.03 Helt klar! Allting är vackert nerslängt i väskan och jag känner mig redo att åka. Nu hinner jag med ett långt bad och några kapitel i min bok innan det är dags att väcka pappa 02.15


Kommentarer:
Postat av: Tilda

känn dig utmanad!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits