Peace & Love.

Som vanligt så vill jag inte rabbla upp allt, denna gång skriver jag adjektiv som beskriver helgen bra med liten förklaring efter.

Längtan.
Tågresan var till stor del en enda pina. Värmeslag och en vilja att komma fram och dra igång härjade.

Glädje.
Självfallet. Alla var glada, fulla och otroligt taggade. Glädje var den starkaste drogen som förekom.

Rädsla.
Att sitta som små fjantar i ett litet tält medans fullvuxna män far runt utanför som idioter och sparkar på samma tält man sitter i gör att man känner sig rätt liten.

Ostadig.
Det var inte alla stunder gången var helt perfekt, ofta vinglade man runt och gjorde sitt yttersta för att missa tältsnören.

Vackert.
Williams konstverk bestående av enormt mycket toapapper och ett lagom stort träd var vackert. Även funktionellt innan regnet kom. Toapapper som inte legat på marken var annars en bristvara fick vi veta.

Irriterande.
Mycket jobbigt folk. Tjejer som inte kunde bygga en mening utan att använda könsord och kineser som trodde de ägde världen.

Finurlig.
Min och Elins sång-konversation var minst sagt vacker.

Sist men absolut inte minst så vill jag tacka alla i vårt Camp för en rysligt rolig helg!

festivalstol

Kommentarer:
Postat av: Tilda

måste bara påpeka att jag gillar inlägget :) haha.
det om att bygga meningar utan köns-ord stämmer, usch så irriterande!
haha men du glömde nämna taket bland mästerverken ;)
haha och så roar det mig att du inte lyckades nämna en ända konsert. haha.

Postat av: Seb

Tack själv Petra! :) Jag måste få igång mitt bloggand ejag med snart! =D haha

2006-07-11 @ 17:50:01
Postat av: Pillan

Hur var Dia Psalma? Va va va?

Hon i stolen är rätt het. Glad i hågen, hej och hå.

2006-07-11 @ 22:42:03
URL: http://obeskrivlig.blogg.se
Postat av: Johan

Sång-talandet var väl sådär :P

Tack själv :)

2006-07-12 @ 12:51:09

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits