Träningsångest och motivations-svårigheter finns det gott om

Fan vilken dag, jag är knappt mig själv just nu. Kom fram till att jag absolut måste träna på något vis i Bulgarien, annars är det kört inför skolstart och innebanyn, åker på turnering med laget en vecka efter och då vill man ju orka spela en hel match. Därför tänker jag bada nu och sen blir det först en snabb promenad på 10km som avslutas med en springtur på 5km. Kan verka dumt att bada innan man tränar, men jag måste få bort sminkrester och alla tolv kilo hårspray som jag envisades med att ha i håret igår. Det vart dock riktigt snyggt, fram tills det började regna.

Halvkomiskt igår var outfit-bytet under förfesten, slutade med att jag hade Bjuris skjorta och en vit cardigan från Thess. Skjortan för att Elin inte kände sig riktigt bekväm i den, cardiganen för att jag inte kände mig bekväm utan den.

Ska packa som en häst idag också. Listan är kriven och den är galet lång. Får se hur jag ska få plats med allt. Hur många väskor har
Pernilla? En stor och ett handbagage?

Kommentarer:
Postat av: Pillan

Pernilla har en resväska som hon är grymt upprörd på, då den inte fungerar som Tomtens julklappssäck. (Liten utanpå men oändlig inuti. Jag måste ringa Tomten!)

Sedan har hon den bruna väskan som handbagage!

(Jag har tagit med den röda bikinin som du ville köpa! Just so you know!)

Postat av: asdasdasd

Måste berömma ditt sätt att skriva!

2006-08-05 @ 12:12:42
URL: http://www.test.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits