Vad händer en torsdagskväll hos Petra?

Jag  tycker det är smärtsamt tråkigt att tvätta kläder och städa. Därför drar jag alltid ut på det tills rummet ser hemskt ut. Man lär av sina misstag som björnen säger, nu tänker jag göra en röjning och slänga in en omgång kläder i tvättmaskinen.

Överväger att stänga av datorn och ägna kvällen åt ett långt bad, frukt, bok och sömn. Det vore nästan spännande att för en gångs skull inte vara vaken framåt småtimmarna.

Jag ogillar när småtjejerna ser festbilder jag är med på. Förebild in my ass.

Klockan tre börjar jag imorgon, det ska bli riktigt skönt. Då hinner jag springa en sväng på morgonen, äta lunch och sedan jobba i exakt fem timmar. Det blir inte bättre än så. Eller jo, det hade kunnat vara något annat än kassatid.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits