Den röda tråden får en knut

Satt och läste igenom gamla inlägg och sågatt jag aldrig meddelat hur det gick med albins och min mission. Vi var ute och letade tyskar och vi hittade tyskar. De satt ett gäng på en parkbänk och var allmänt tråkiga. Några kort blev det inte den gången.

Angående detta inlägg så bestämde jag mig för att färga håret igen och grundade med en brun färg. Blekte slingor som jag sedan färgade röda och avslutade med att göra de översta etapperna på håret svart. Som vanligt en salig blandning.

I övrigt så lyckades jag aldrig sluta snusa utan håller fortfarande på. Har dock planer på att lägga av igen så småningom. Närmare 8 veckor klarade jag av innan jag föll dit igen.

Pollenallergin är så gott som över för iår och jag kan vistas utomhus igen.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits