Havet och vinden, med doft av kaprifol

Blev väckt imorse vid nio av att Ulrika ringde och ville att jag skulle jobba. Hon menade på att jag skulle jobba 09-14 i kassan och 14-20 i frukten. För en gångs skull så sa jag ifrån, det hade inte fungerat idag. Trött som en räka och halsen gör än en gång ont. Nu ska jag ta en snabbdusch för jag är galet ofräsh.

Övriga saker som händer idag.
Elin hälsar på mig på Ica.
Albin och Cilan är på begravning i Linköping.
Mamma ska följa med och handla (Aldrig hänt förut, hon trodde jag jobbade bakom "fruktdisken")
Bror fixar sin utslagna tand.

Det är fredag va? isåfall händer det en hel del ikväll också, men det får skrivas upp senare.

Förövrigt satt jag och kikade på hur de lägger upp scheman till jobbet.
Jobbar man 5h i kassan har man 15minuter rast.
Jobbar man 6h i frukten har man 45minuter rast.
Vet inte hur det går ihop sig eftersom kassan är mer fysiskt & psykiskt krävande.

Kommentarer:
Postat av: P

HA HA, jag gillar din mamma skarpt.

2006-06-30 @ 22:57:47

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits