Höjden av jävlighet men endå glad.

Jag tror vi börjar med det negativa så jag slipper avsluta som en gnällig jävel.
Baksmällan har numer gått över till ren sjukdom. Halsen är sönder, jag har en förkylning som är i sitt esse och för att göra min dag ännu lite hemskare så bestämde sig kroppen för att få mens också.
Det kan med andra ord bli en kanondag på jobbet idag. Jag hoppas verkligen att Pernilla har det kanontrevligt med sin bror och Marcel, annars var gårdagens goda gärning helt förgäves (tog hennes jobbtid för att hon skulle hinna träffa dem).

Nu har jag klagat så det räcker och blir över. Lite positiva saker finns det också. Nästa omgång festivalbiljetter är bokade, Peace & Love i Borlänge 7-8 Juli. Dessutom är det Winnerbäck konsert i Linköping dagen innan så den veckan tenderar till att bli fullkomligt lysande.

Dags att knapra lite piller och sedan släpa sig iväg till jobbet, hämta ut passet är det inte tal om idag. Farbror Blå stänger receptionen klockan ett på tisdagar.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits