Intressen ändras med tiden.

Jag vet inte om jag börjar bli gammal eller om det helt enkelt är så att jag börjat förstå mig på livet. Dessa lugna fredagar är helt kanon och dessutom slipper man baksmällan imorgon och på det viset är inte lördagen förstörd heller. Galet mycket fruktsallad har min mage fått utstå också, den tyckte inte om det så nu känns det som en buldozer kör runt långt därinne.

För första gången på väldigt många veckor ska jag gå och lägga mig innan ett. Ska bara byta lakan och bädda om lite först. Som vanligt så är jag halvt begravd i böckernas värld. Just nu läser jag Harry Potter and the half blood prince, har bara läst den på svenska innan och när den Engelska utgåvan endå ligger och skräpar i bokhyllan så kände jag mig manad. Som tur är så är mitt minne lika bra som en flundras annars ahde den knappast vart så spännande nu.

Måste komma ihåg att ta med kollektivt självmord till Elin.

Imorgon blir det lite alkohol dock. Fast endast drinkar till TV-spelandet. Räcker bra för mig. Festival vid nästa helgslut och då kan det gå utför igen. Min lever behöver all vila den kan få.

Fridens!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits