Kärringsaker roar mig.

Jag skulle vilja gå i pension. Förmodligen så skulle jag platsa som handen i flaskan bland alla tanter. Jag skulle kunna vara upprörd på alla obildade ungdomar, prata om den gamla goda tiden, lösa korsord och sist men inte minst.. Lägga pussel.

Jag blev helt galet sugen på att pussla. Jag brukar få ett sådant knäpp någon gång per år. Alltid när jag har för mycket tid över och inte kan träna, sova eller umgås med mina vänner som sig bör. Runt jul med andra ord. Men några dagars sjukdom mitt i sommaren fixade susen också tydligen.
Däremot tänker jag inte släpa fram något pussel för jag tröttnar lika fort som kartongen åker fram.

Men som sagt, pension är något jag starkt överväger.

(Jag kanske borde lära mig att virka?)

Kommentarer:
Postat av: Negern

jag kan väl virka! fatta vi skulle ju lätt vara dom heftigaste pensionärerna som fanns, någonsin funnits. Rock tanter!

2006-06-21 @ 23:28:50
Postat av: Petra

negern- Klart de bästa någonsin. Däremot vet jag inte om jag kan lite på dig angående virkningen, du bangade ju att sy!

Postat av: Tildan

oh vilken söt tant du skulle vara petra. haha. men... är det inte du som inte kan baka? visst är det någon av er? har jag bara fått för mig det?
Om jag har fått för mig det så: ta inte illa upp.
haha.

fan va krångligt det här blev :P

2006-06-22 @ 11:22:22
URL: http://pimmelina.blogg.se
Postat av: Petra

Jodå jodå, jag bakar som en gud. Bara jag är tillräckligt sugen eller alla andra vägrar att göra det åt mig. Så när Elin säger att jag inte kan baka så nickar du förstående och ser lite medlidande ut. Tack! ;)

2006-06-22 @ 13:15:30
URL: http://whoppe.blogg.se
Postat av: Tildan

oj oj. då ber jag om ursäkt och kräver en kaka som bevis! MOAHAH där fick ja till det! :)

2006-06-22 @ 22:15:35
URL: http://pimmelina.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits