Kunden har alltid rätt. My ass.

Idag är en sån där dag då jag skulle kunna spy galla över ett antal kunder och deras beteenden. Jag tror dock jag låter bli, det inlägget skulle lätt kunna bli ganska hatiskt. Måste dock få reflektera över att det alltid är samma kunder som är på hemskt humör och lyckas reta upp kassörskorna tills man helst skulle vilja slänga en pannbiff i huvudet på dem. Konsten att ifrågasätta allt vi yngre arbetare gör är det många som kan. Eftersom de är 20 år äldre (dock utan en enda erfarenhet som butiksmedarbetare) så har de alltid rätt. Alltid. Är det jag som är inkompetent när kunden tror att vi säljer räkor för 13.60 kr kilot eller när de glömt att scanna in varenda grönsak? Trodde inte det va.
Att tjäna in sina extrapengar på Ica är ibland ofantligt roligt. Dagar om denna är det inte ens nära på värt det.



Kommentarer:
Postat av: Negern

Alltså jag tycker ialla fall att du är grymt SÖT i Ica uniformen!!!!!!!!!

2006-06-01 @ 23:37:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits