Min andra agenda.

Nu börjar det bli dags att komma igång med träningen på allvar igen. Jag har inte längre något att skylla på utöver jobbtider som växlar lika kraftigt som vädret. Jag börjar lite lätt med en morgonpromenad tillsammans med Josefina, för att sen ge mig iväg till jobbet och slita häcken av mig 12-21.15*. Det är min sköna söndag. 

I övrigt ser kommande tre veckor ut såhär på tränings-, jobb- & nöjesfronten:

Måndag -  Jobb 9-16, Fysträning med laget.
Tisdag - Jobb 16-21.15, jogga 5km
Onsdag - Hultsfred
Torsdag -  Hultsfred
Fredag - Hultsfred
Lördag - Hultsfred
Söndag - Hultsfred

Måndag -  Jobb 14-21.15, promenad 10km
Tisdag - Jogga 5km
Onsdag - Jobb 11-19, Fysträning med laget
Torsdag - Jobb 9-16, jogga 5km
Fredag - Midsommarfirande sjöstugan
Lördag - Jobb 16-21.15, promenad 10km
Söndag - Jobb 10-15, jogga 5km

Måndag - Jobb 7-15, Fysträning med laget
Tisdag - Jobb 7-14, jogga 5km
Onsdag - Fysträning med laget
Torsdag - Jobb 14-19, promenad 10km
Fredag - Jobb 14-20, jogga 5km
Lördag - Ledig helg
Söndag - Ledig helg

Detta är min planering de kommande tre veckorna. Poängen med det här inlägget är att jag ska kunna använda det som extra kalender när min är på vift. Dessutom kan alltid mina vänner kika in om de funderar på var jag håller hus.

* Jag klagar inte på denna tid. 100% OB hela dagen innebär 165kr/h

Kommentarer:
Postat av: Elin

Usch. det ser hemskt ut. jogging! promenader! Hujeda mig. Tur att du har bättre psyke än jag =)

2006-06-11 @ 19:52:01

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits