Packningens konung bor i landet ingenstans.

Jag kan verkligen inte konsten att packa. Eller så kan jag det. I vilket fall så skjuter jag alltid upp det. Skriver en lista på saker jag ska ha med mig och orkar jag så lägger jag fram allt. Annars så struntar jag i det och stressar som aset med packningen tio minuter innan det är dags att åka. Nu har jag faktist lagt fram allting på bordet så jag behöver bara slänga ner det i en lämplig väska och sen bege mig.

Vi styr kosan mot Hultsfred 10.30 imorgon. Förmodligen är vi inte ute ur Flens kommun förrän runt tolv. Vi brukar vara duktiga på att bli försenade. Sen väntar ett stopp i Katrinheolm för att handla proviant och tält. Sen kör vi raka vägen. Eftersom jag fortfarande njuter av att inte ha något körkort så kommer jag passa på att bli skrämmande berusad redan i bilen.

Bloggen kommer att vara tyst fram tills på söndag det är möjligtvis om jag uppdaterar något ikväll eller imorgon som det kommer hända något. Passa på att komma med önskemål om vad ni vill ha mina tankar anågende eller om det bara är någonting ni vill veta.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits